Vrácení zboží

V případě, že chcete vrátit zboží, seznamte se s pravidly pro vrácení zboží a poté vyplňte formulář pro vrácení zboží. Dodržení tohoto postupu je jedinou cestou k vyřízení Vaší žádosti.

Důležitá informace!! V případě, že chcete zboží vrátit z důvodů špatné dodávky jako například chybně dodaný počet, poškozené zboží, záměna položky ze strany Rittalu apod. tj. REKLAMACI, využijte prosím reklamační formulář.

Důvody pro vrácení přes vratkový formulář jsou například:

  • Chybně objednaný počet
  • Zrušení objednávky Vašeho zákazníka
  • Změna ve Vašem projektu

Děkujeme za pochopení.


Základní pravidla pro vrácení zboží

  1. Vrácení zboží je předem schváleno firmou Rittal (Vratkový list), není možné zasílat zboží bez předchozího schválení. Takto vrácené zboží nebude přijato.
  2. Balení je kompletní (celé balení), neporušené, nepolepené lepícími páskami (vyjma s logem Rittal).
  3. Hodnota vrácené položky je vyšší než 3 000 Kč bez DPH dle platného ceníku firmy Rittal s.r.o.
  4. Zboží nesmí být starší než 6 měsíců od data dodání.
  5. Chladící jednotky je možné vrátit maximálně jeden měsíc po doručení a dobropis může být vydán pouze po provedené celkové diagnostice naším servisním technikem s pozitivním výsledkem.
  6. Dopravu při vrácení zboží si zákazník organizuje a platí sám (nezávisle na podmínkách sjednaných se zákazníkem pro dopravu zboží).
  7. Ke zboží je nutné vždy přiložit vratkový list.
  8. O rozhodnutí o možnosti vrátit zboží budete informováni do 10 dní.
Jestliže nebudou výše uvedené podmínky splněny, firma Rittal si vyhrazuje právo zboží nepřijmout, popř. poslat zpět na náklady odesílatele. Důvod bude sdělen písemně.

Zboží neodesílejte bez vratkového listu, jinak nebude zboží přijato. Pro hladký průběh vrácení zboží vždy tento vratkový list přiložte.

Zboží můžete do 30 dnů po schválení zaslat na náklady odesílatele na adresu Rittalu.

Upozornění:

Storno poplatky:

Standardní srážka za vrácení zboží je 20 % z ceny, za kterou bylo zboží fakturováno, a v případě, že bude nutné zboží vrátit mateřské firmě, pak je srážka 30 %.


Důležité upozornění:

Pole označená * jsou povinná.



Informace o firmě:



V případě, že chcete zboží vrátit z důvodů špatné dodávky (chybný počet, poškozené zboží apod.) využijte prosím reklamační formulář.


Zboží na vrácení:

Číslo potvrzení objednávky
nebo číslo faktury
Objednací kód zboží
Počet kusů/balení

Přidat další položku



Důvod vrácení:






Kontaktní osoba:
Monika Bartošová – nákupní oddělení, tel. +420 234 099 087


Adresa:
Rittal s.r.o.
Ke Zdibsku 182
250 66 Zdiby


Pracovní doba skladu pro vrácení zboží:
Po – Pá: 7:00 – 15:30 hod

Kontaktní osoba:
Monika Bartošová – nákupní oddělení
Tel. +420 234 099 087
E-mail: bartosova.m@rittal.cz