Reklamace zboží

V případě, že chcete reklamovat zboží, prosíme Vás o vyplnění níže uvedených údajů.
Dodržení tohoto postupu povede k rychlejšímu a přehlednějšímu vyřízení Vaší reklamace.


Důvody pro reklamaci přes reklamační formulář jsou například:

  • Chybně dodaný počet
  • Poškozené zboží ze strany Rittal s.r.o. nebo dopravce
  • Záměna položky ze strany Rittal s.r.o.

Důležité upozornění:

Pole označená * jsou povinná.



Informace o firmě:



Informace o závadě:

Bylo zboží poškozeno při dopravě?    Ano   Ne *
Pokud ano, byl sepsán protokol s dopravcem?    Ano   Ne *
Jedná se o jinou závadu, poškození nebo dodání nesprávného produktu?
(např. chybně dodaný počet, záměna položky ze strany Rittal atd.)
Detail prosím uveďte do Popisu reklamace níže.
   Ano   Ne *


Informace o reklamovaném zboží:

Číslo potvrzení objednávky
nebo číslo faktury
Objednací kód zboží
Počet kusů/balení
Číslo přepravního listu
Výrobní číslo
Datum výroby

Popis závady/reklamace:



Příloha:

Upozornění:

Vložení přílohy se aktivuje až po vyplnění "Informace o závadě".

Odesílat je možné jen přílohy 'jpg', 'jpeg', 'png', 'gif', 'pdf', 'docx', 'txt' do celkové velikosti všech přikládaných souborů 10 MB!



Foto poškození v detailu, celkový pohled na výrobek a foto kartonu
 

Přidat další položku


SCAN přepravního listu
 

Přidat další položku


Foto typového štítku
 

Přidat další položku


Foto vady v detailu
 

Přidat další položku

Pokud chcete zaslat kopii formuláře, zadejte svou e-mailovou adresu:










Kontaktní osoba:
Michal Vašíček – reklamace, tel. 234 099 063

Kontaktní osoba:
Michal Vašíček – reklamace
Tel. +420 234 099 063
E-mail: reklamace@rittal.cz